Strefa instalatora

Regulaminy promocji

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „PODAJ DALEJ”

Z przyczyn technicznych program zostaje zawieszony do odwołania. Klienci, którzy aktywnie brali w nim udział lub taką chęć zgłosili do dnia 05.09.2024 mogą kontynuować udział w programie na dotychczasowych zasadach do 1.12. 2024.

  1. Postanowienia ogólne
  • Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym „Podaj dalej”, adresowanym do klientów Sprzedawcy. Regulamin definiuje zasady przyznawania nagród rzeczowych za przewidziane w jego treści działania.
  • II Edycja programu realizowana jest od dnia 1 maja 2024 roku do dnia 30 kwietnia 2025 roku.
  • Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sprzedawcy w zakładce Strefa Instalatora.
  • Zgłoszenie do Opiekuna Handlowego reprezentującego Sprzedawcę, chęci udziału w Programie oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
  • Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z Programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: marketing@klima.com.pl
  1. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
  • Klient – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, niezależnie od formy tej działalności, mający siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokonujący w ramach tej działalności u Sprzedawcy zakupu w hurcie urządzeń lub akcesoriów marek Gree, LG Electronics lub Mitsubishi Electric oraz akcesoriów uzupełniających służących do montażu.
  • Sprzedawca – Zakład Techniki Cieplnej i Chłodniczej KLiMA sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach, adres: ul. Warszawska 17, 05-092 Łomianki, NIP: 5220102426, REGON: 008425510, KRS: 0000037036.
  • Program – program lojalnościowy „Podaj dalej” skierowany do Instalatorów posiadających certyfikat F-gazy, organizowany przez Sprzedawcę zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  • Udane Polecenie – oznacza polecenie przez Klienta Sprzedawcy rozpoczęcia współpracy z firmą Klima Sp. z o.o. i dokonanie zakupu urządzeń w firmie Klima sp. z o. o. Nowemu Klientowi, które musi być zakończone wystawieniem i opłaceniem faktury na co najmniej jeden komplet urządzeń dowolnej marki dostępnej do nabycia u Sprzedawcy.
  • Nowy Klient – oznacza firmę instalacyjną, która nie jest klientem Sprzedawcy i w związku z tym nie dokonała żadnego zakupu u Sprzedawcy w ciągu ostatnich 2 lat, tj. od 1 stycznia 2022 roku.
    Uzyskanie Statusu Nowego Klienta w Programie jest jednorazowe. Po otrzymaniu nagrody z tytułu dokonania pierwszego zakupu u Sprzedawcy, Klient może dalej czerpać korzyści z Programu, w charakterze Firmy Polecającej.
  • Firma Polecająca – obecny Klient Sprzedawcy, który rekomenduje innej firmie instalacyjnej – nie będącej klientem Sprzedawcy – dokonanie zakupu u Sprzedawcy i skorzystanie z Programu.
  1. Ogólne zasady programu
  • Klient za Udane Polecenie Sprzedawcy nowej firmie instalacyjnej otrzymuje kartę zakupową Orlen o wartości 100 zł.
  • Nagroda w postaci karty przekazywana jest Klientowi po opłaceniu przez Nowego Klienta jego pierwszej faktury za urządzenia zakupione u Sprzedawcy.
  • Nie ma ograniczenia co do liczby Udanych Poleceń jakich może dokonać Klient i za jakie może otrzymać gratyfikację.
  • Po opłaceniu swojej pierwszej faktury Nowy Klient otrzymuje Pakiet Startowy o wartości 100 zł. Zawartość Pakietu Startowego może się różnić w zależności od pory roku oraz dostępności jego poszczególnych części składowych.
  • Klienci, którzy dokonali więcej niż jednego Udanego Polecenia na zakończenie II edycji Programu otrzymają dodatkowy pakiet promocyjny.
  • Zarówno Klient jak i Nowy Klient, aby wziąć udział w Programie, muszą posiadać firmowe certyfikaty na f-gazy.
  1. Szczegółowe zasady programu
  • Przy składaniu pierwszego zamówienia Nowy Klient powinien poinformować Handlowca, o chęci wzięcia udziału w Programie „Podaj dalej” i podać nazwę firmy z polecenia, której skorzystał.
  • Pierwsza faktura Nowego Klienta musi zawierać co najmniej jeden komplet urządzenia dowolnej marki dostępnej do nabycia u Sprzedawcy.
  • Nie ma znaczenia czy jest to urządzenie pochodzące z bieżącej oferty czy Outletu Sprzedawcy.
  • Nagrody wydawane są po opłaceniu przez Nowego Klienta faktury.
  • Karty Orlen wydawane do Programu ważne są 1 rok i można je wykorzystać na stacjach Orlen lub Bliska na paliwo oraz wszelkie inne produkty i usługi oferowane na tych stacjach.
  • Karty wydawane na miejscu w siedzibie firmy są aktywne i można korzystać z nich natychmiastowo.
  • Karty wysyłane kurierem do Klienta są nieaktywne i zostają aktywowane po uzyskaniu przez Handlowca potwierdzenia od Klienta otrzymania kart o danych numerach.
  • Sprzedawca ma prawo zażądać zwrotu równowartości pieniężnej nagrody w przypadku, w którym Klient po jej otrzymaniu dokona zwrotu zakupionego urządzenia bez podania ważnej przyczyny. Zwrot nastąpi poprzez potrącenie równowartości nagrody z faktury korygującej zwrócony zakup.
  • W celu zatrzymania nagrody Nowy Klient powinien w przeciągu miesiąca od daty zwrotu dokonać innego zakupu u Sprzedawcy.
  • W przypadku wystąpienia wątpliwości należy skontaktować się z Działem Marketingu KLIMA Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty e-mail na adres: marketing@klima.com.pl
  • Z ważnych powodów Sprzedawca ma prawo zamknąć program informując o tym uczestników z wyprzedzeniem miesięcznym poprzez publikację stosownego ogłoszenia na stronie Sprzedawcy.
  1. W celu skorzystania z programu należy podjąć następujące kroki:
  • Nowy Klient podczas składania swojego pierwszego zamówienia u dowolnego Opiekuna Handlowego powinien poinformować go, że chce skorzystać z Programu ‘Podaj dalej” i podać nazwę firmy, która poleciła mu zakup u Sprzedawcy.
  • Po opłaceniu pierwszej faktury na minimum jeden komplet urządzeń dowolnej marki do nabycia u Sprzedawcy, Nowy Klient otrzymuje Pakiet Startowy o wartości 200 zł, a firma, która poleciła mu skorzystanie z Programu otrzymuje kartę zakupową Orlenu o wartości 200 zł.
  • Uzyskanie Statusu Nowego Klienta w Programie jest jednorazowe
  • Po otrzymaniu nagrody z tytułu dokonania pierwszego zakupu u Sprzedawcy, Klient może dalej czerpać korzyści z Programu, w charakterze Firmy Polecającej.
  • Program nie ogranicza ilości Udanych Poleceń jakich może dokonać Klient Sprzedawcy. Za każde Udane Polecenie zgodne z niniejszym regulaminem Klientowi zostanie przyznana karta Orlen.
  1. Dane osobowe
  • Administratorem danych osobowych Uczestników jest Sprzedawca.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu mailowego: marketing@klima.com.pl
  • Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących ze Sprzedawca obsługujących systemy informatyczne.
  • Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
  • Przysługuje Państwu prawo do:1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres mailowy podany w treści niniejszego Regulaminu cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
  • Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
  1. Reklamacje
  • Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres mailowy marketing@klima.com.pl wraz z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy” w tytule wiadomości.
  • Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie do 7 dni od ich otrzymania.
  • O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Sprzedawca powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
  • Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
  1. Postanowienia końcowe
  • Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
  • Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
  • Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „TANKUJ Z KLIMĄ 72H”

Z przyczyn technicznych program zostaje zawieszony do odwołania. Klienci, którzy aktywnie brali w nim udział lub taką chęć zgłosili do dnia 05.09.2024 mogą kontynuować udział w programie na dotychczasowych zasadach do 1.12. 2024.

1. Postanowienia ogólne

• Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym „Tankuj z Klimą 72h”,
adresowanym do klientów Sprzedawcy. Regulamin definiuje zasady przyznawania kart paliwowych za przewidziane w jego treści działania.
• Program realizowany jest od dnia 6 grudnia 2023 roku do odwołania lub wyczerpania stanów
magazynowych kart paliwowych.
• Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sprzedawcy.
• Zgłoszenie do Sprzedawcy chęci udziału w Programie oznacza jednocześnie zapoznanie się z
niniejszym regulaminem i jego akceptację.
• Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z Programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący:
marketing@klima.com.pl

2. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

• Klient – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, niezależnie od formy tej działalności, mający siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności
gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokonujący w ramach tej działalności montażu urządzeń klimatyzacyjnych i/lub grzewczych oraz
zakupu u Sprzedawcy urządzeń marek Gree, LG Electronics lub Mitsubishi Electric.
• Sprzedawca – Zakład Techniki Cieplnej i Chłodniczej KLiMA sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach,
adres: ul. Warszawska 17, 05-092 Łomianki, NIP: 5220102426, REGON: 008425510,
KRS: 0000037036.
• Program – program lojalnościowy „Tankuj z Klimą 72h” skierowany do Instalatorów posiadających certyfikat F-gazy, organizowany przez Sprzedawcę
zgodnie z niniejszym Regulaminem.
• Karta – oznacza kartę paliwową Orlen o wartości 100 zł. Umożliwia ona zakupy na stacjach
paliwowych Orlen i Bliska. Zasady użytkowania kart szczegółowo określone są w regulaminie dostępnym na stronie.

3. Ogólne zasady Programu

• Program adresowany jest do Firm Instalacyjnych zajmujących się montażem urządzeń klimatyzacyjnych i pomp ciepła, posiadających (wszystkie poniższe):
o firmowy certyfikat f-gazy;
o umowę kupiecką ze Sprzedawcą podpisaną minimum na 1 rok przed zgłoszeniem chęci udziału w Programie;
o w ramach umowy kupieckiej odroczony termin płatności minimum 14 dni lub dłuższy;
oraz dokonujących regularnych i terminowych płatności w ramach dotychczasowej współpracy.
• Z udziału w Programie wyłączone są firmy, które posiadają indywidualne warunki współpracy regulowane oddzielną umową zawartą pomiędzy Klientem,
a Sprzedawcą oraz firmy posiadające własne magazyny i umowy depozytowe
• Za każde 10 000 PLN netto zapłacone w terminie do 72h od daty wystawienia faktury Klient otrzymuje kartę paliwową Orlen o wartości 100zł.
• Płatności Klienta dokonane w ten sposób w obrębie jednego miesiąca kalendarzowego sumują się. Oznacza to, że mogą dotyczyć kilku faktur na mniejsze
kwoty zapłaconych w różnym terminie, ale każda z osobna spełnia zasady Programu. Po osiągnięciu progu 10 000 PLN netto, wydawana jest Karta.
• Do określenia terminu płatności brana jest data wykonania przez Klienta przelewu.
W przypadku zlecania przelewu w przededniu dnia wolnego, przesłanie przez Klienta bankowego potwierdzenia wykonania przelewu przyśpieszy proces
rozliczania i wydania Kart z tytułu Programu. Dokumenty należy przesyłać na adres mailowy: danuta@klima.com.pl
• Klient ma 30 dni na zgłoszenie się i odebranie Kart od mementu ich przyznania, o ile nie ustalił on ze Sprzedawcą innej formy odbioru, takich jak np. wysyłka.
• W przypadku wystąpienia wątpliwości należy skontaktować się z Działem Marketingu KLIMA Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty e-mail na adres: marketing@klima.com.pl
• Z ważnych powodów Sprzedawca ma prawo zamknąć Program informując o tym uczestników z 3 dniowym wyprzedzeniem poprzez publikację stosownego
ogłoszenia na stronie Sprzedawcy.

4. W celu skorzystania z programu należy podjąć następujące kroki:

• Zgłosić chęć udziału w Programie swojemu Opiekunowi Handlowemu w celu potwierdzenia warunków współpracy
kwalifikujących do udziału w Programie zgodnie z niniejszym Regulaminem.
• Zapłacić fakturę w terminie do 72h od daty jej otrzymania, z krótką informacją na danuta@klima.com.pl, w tytule maila należy wpisać: „Płatność 72h”.
• W celu przyśpieszenia rozliczenia Programu i wydania Kart, pomocne będzie przesłanie potwierdzenia
przelewu na maila danuta@klima.com.pl oraz ustalenie preferowanego sposobu rozliczania Programu oraz odbioru Kart.
• Program można rozliczać każdorazowo po przekroczeniu progu płatności 10 000 PLN netto lub zbiorczo na koniec każdego miesiąca.
• Karty odebrać można osobiście w biurze na Warszawskiej 17 lub są one dodawane do najbliższej wysyłki urządzeń dla Klienta.
• Karty wydawane na miejscu w siedzibie firmy lub przekazywane bezpośrednio Klientowi do rąk własnych
są aktywne i można korzystać z nich natychmiastowo.
• Karty wysyłane kurierem do Klienta są nieaktywne i zostają aktywowane po uzyskaniu przez Handlowca
potwierdzenia od Klienta otrzymania kart o danych numerach.

5. Dane osobowe

• Administratorem danych osobowych Uczestników jest Sprzedawca.
• Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo
skontaktować się za pomocą adresu mailowego: marketing@klima.com.pl
• Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów
współpracujących ze Sprzedawca obsługujących systemy informatyczne.
• Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
• Przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres mailowy podany w treści niniejszego Regulaminu
cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
• Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.

6. Reklamacje

• Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną
na adres mailowy marketing@klima.com.pl wraz z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy” w tytule wiadomości.
• Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie do 7 dni od ich otrzymania.
• O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Sprzedawca powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
• Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

7. Postanowienia końcowe

• Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
• Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku,
zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
• Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „25 LAT LG W KLIMA”

 

  1. Postanowienia ogólne 
  • Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady, jakie należy spełnić celem wzięcia udziału w akcji promocyjnej „25 lat LG w KLIMA”.
  • Akcja Promocyjna polega na uczestnictwie w 3-dniowym wyjeździe szkoleniowym do czeskiej Pragi, organizowanym w terminie 3-5 października 2024, przez firmę Klima Sp. z o.o. z okazji 25 jubileuszu współpracy z firmą LG Electronics Polska i dystrybucji produktów tej marki na polskim rynku.
  • Sprzedawca zapewnia uczestnikom transport mikrobusem na trasie:

 Wrocław-Praga-Wrocław.

  • Celem akcji promocyjnej jest:
  1. dokonanie przez każdego z uczestników akcji zakupu minimum 25 kompletów urządzeń RAC marki LG Electronics w okresie między 1 lipca a 15 września 2024;
  2. wzmocnienie wizerunku marki LG Electronics w Polsce jako lidera światowego rynku urządzeń HVAC;
  3. budowanie długofalowych relacji biznesowych z firmami montującymi urządzenia klimatyzacyjne i grzewcze marki LG Electronics.
  • Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sprzedawcy: www.klima.com.pl
  • Zgłoszenie do Sprzedawcy chęci udziału w Akcji oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
  • Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z Akcją Promocyjną, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: marketing@klima.com.pl

 

  1. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
  • Klient – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, niezależnie od formy tej działalności, mający siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokonujący w ramach tej działalności zakupu u Sprzedawcy, a następnie montażu urządzeń klimatyzacyjnych i/lub grzewczych marki LG Electronics.
  • Sprzedawca – Zakład Techniki Cieplnej i Chłodniczej KLiMA Sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach, adres: ul. Warszawska 17, 05-092 Łomianki, NIP: 5220102426, REGON: 008425510, KRS: 0000037036.
  • Akcja – akcja promocyjna adresowana do Firm Instalacyjnych zajmujących się montażem urządzeń klimatyzacyjnych, posiadających certyfikat firmowy f-gazy oraz autoryzacyjny na montaż urządzeń marki LG Electronics, organizowana przez Sprzedawcę zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  1. Zasady Akcji Promocyjnej
  • Akcja adresowana jest do Firm Instalacyjnych zajmujących się montażem urządzeń klimatyzacyjnych, posiadających firmowy certyfikat f-gazy oraz autoryzacyjny na montaż urządzeń marki LG Electronics.
  • Aby wziąć udział w Akcji Promocyjnej należy przedstawić Sprzedawcy dowód zakupu i opłacenia minimum 25 kompletów urządzeń RAC marki LG Electronics zakupionych u Sprzedawcy w okresie od 1 lipca do 15 września 2024.
  • Sprzedawca zweryfikuje powyższe dane w swoim systemie sprzedażowym.
  • Zakup wyżej wymienionej ilości urządzeń w danym okresie, premiowany jest jednym miejscem na wyjeździe szkoleniowym do czeskiej Pragi, odbywającym się w terminie 3-5 października 2024.
  • Wszystkie dokumenty sprzedażowe muszą pochodzić od Sprzedawcy i zawierać się we wskazanym przez Regulamin okresie trwania Akcji Promocyjnej.
  • Chęć udziału w Akcji należy zgłosić Sprzedawcy najpóźniej do dnia 15 września 2024.
  • W wyjeździe wezmą udział również przedstawiciele Sprzedawcy oraz LG Electronics Polska.
  • Liczba miejsc na wyjeździe jest ograniczona.
  • W przypadku większej ilości Klientów spełniających minimalne kryteria uczestnictwa w Akcji o wyborze uczestnika zdecyduje największa ilość zakupionych urządzeń objętych Akcją Promocyjną.
  • Z Akcji Promocyjnej wyłączone są modele z oferty outletowej Sprzedawcy.
  • Sprzedawca ma prawo zażądać zwrotu całości lub części poniesionych kosztów związanych z udziałem w wyjeździe, jeżeli uczestnik dokona zwrotu urządzeń kwalifikujących go do udziału w Akcji Promocyjnej po terminie wyjazdu.
  • Z udziału w Akcji wykluczeni są Klienci posiadający przeterminowane zobowiązania wobec Sprzedawcy.
  • Z ważnych powodów Sprzedawca ma prawo zakończyć Akcję informując o tym uczestników z 3 dniowym wyprzedzeniem poprzez publikację stosownego ogłoszenia na stronie Sprzedawcy.
  1. Dane osobowe
  • Administratorem danych osobowych Uczestników jest Sprzedawca.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Akcji Promocyjnej. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu mailowego: marketing@klima.com.pl
  • Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących ze Sprzedawcą obsługujących systemy informatyczne.
  • Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Akcji Promocyjnej.
  • Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
  • Przysługuje Państwu prawo do:
  • Żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
  • Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres mailowy podany w treści niniejszego Regulaminu. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  • Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
  1. Reklamacje 
  • Wszelkie reklamacje związane z Akcją Promocyjną mogą być zgłaszane pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres mailowy marketing@klima.com.pl wraz z dopiskiem „Reklamacja – 25 lat LG w KLIMA” w tytule wiadomości.
  • Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
  • O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Sprzedawca powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
  • Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

 

  1. Postanowienia końcowe
  • Przed przystąpieniem do Akcji Promocyjnej Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
  • Akcja Promocyjna nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
  • Zasady Akcji Promocyjnej określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.