Regulamin programu „Poleć nas!”

  1. Ogólne zasady promocji
    • Osoba polecająca otrzymuje 50% zniżki na swój najbliższy przegląd gwarancyjny.
    • Osoba polecona otrzymuje 50% zniżki na swój pierwszy przegląd gwarancyjny.
    • Zniżka w obu przypadkach odejmowana jest od ceny przeglądu, która zależy od ilości zamontowanych urządzeń. Koszt dojazdu ekipy jest liczony oddzielnie i nie podlega rabatowi.
  2. Osoby objęte promocją
    • Promocja dotyczy tylko osób fizycznych.
    • Promocja ważna jest tylko w przypadku zrealizowania usługi montażu przez osobę poleconą.
  3. Jakie urządzenia objęte są promocją
    • Promocją objęte są wyłącznie urządzenia zamontowane przez ekipę instalacyjną firmy KLiMA sp. z o. o. z siedzibą na ulicy Warszawskiej 17, 05-092 Łomianki, NIP 5220102426.
    • Promocja dotyczy przeglądu urządzeń posiadających ważne karty gwarancyjne.
  4. W celu skorzystania z promocji:
    • Wystarczy, że osoba polecona poda numer umowy klienta polecającego. Ewentualnie poda imię i nazwisko klienta polecającego.
    • Dane takie można podać osobiście na spotkaniu, przez telefon, e-mail lub w formularzu wyceny instalacji on-line na naszej stronie internetowej w okienku informacje dodatkowe.
  5. Szczegółowe zasady promocji
    • Zniżki nie sumują się. W przypadku polecenia więcej niż jednego klienta, kolejne 50% zniżki u osoby polecającej przechodzi na następny przegląd.
    • Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
  6. Termin ważności oferty promocyjnej
    • Oferta jest bezterminowa jednak organizator – firma KLiMA sp. z o. o., zastrzega sobie prawo do wycofania oferty.

 

Regulamin programu „10% na przegląd za recenzję”

  1. Ogólne zasady promocji
    • Klient, który zamieścił recenzję na google review otrzymuje 10% zniżki na swój najbliższy przegląd gwarancyjny układu klimatyzacyjnego ostatnio instalowanego przez firmę KLiMA sp. z o. o. NIP 5220102426.
    • Zniżka odliczana jest od ceny przeglądu, która zależy od ilości zamontowanych urządzeń. Koszt dojazdu ekipy jest liczony oddzielnie i nie podlega rabatowi.
  2. Osoby/Podmioty objęte promocją
    • Promocja dotyczy zarówno osób fizycznych jak i podmiotów gospodarczych czy instytucji.
  3. Jakie urządzenia objęte są promocją
    • Promocją objęte są wyłącznie urządzenia zamontowane przez ekipę instalacyjną firmy KLiMA sp. z o. o. z siedzibą na ulicy Warszawskiej 17, 05-092 Łomianki, NIP 5220102426.
    • Promocja dotyczy przeglądu urządzeń posiadających ważne karty gwarancyjne.
  4. W celu skorzystania z promocji:
    • Wystarczy, że zamieścić komentarz na google review w profilu firmy KLiMA sp. z o. o. i przesłać link do komentarza na adres mailowy: klima@klima.com.pl, w odpowiedzi wysłany zostanie mail zwrotny potwierdzający otrzymanie rabatu.
  5. Szczegółowe zasady promocji
    • Rabat nie łączy się z rabatem uzyskanym w programie lojalnościowym ”poleć nas”.
    • W przypadku uzyskania prze klienta rabatów z obu programów, klient decyduje z którego rabatu chce korzystać przy najbliższym przeglądzie. Niewykorzystany rabat przechodzi na kolejny przegląd.
  6. Termin ważności oferty promocyjnej
    • Oferta jest bezterminowa jednak organizator – firma KLiMA sp. z o. o., zastrzega sobie prawo do wycofania oferty.

REGULAMIN TALONÓW GOTÓWKOWYCH KLiMA

  1. Osoby/Podmioty objęte promocją
    • Promocja dotyczy firm instalacyjnych dokonujących zakupu urządzeń LG lub Mitsubishi Electric w hurcie.
  2. Ogólne zasady promocji
    • Talony posiadają nominały 50, 100 i 200 zł.
    • Talony mają tylko i wyłącznie format elektroniczny (plik jpg).
    • Talony można wykorzystać przy zakupie asortymentu jaki sprzedawany jest przez firmę KLiMA sp. z o. o.
    • Talon można wykorzystać przy zamówieniach za minimum 1000zł netto.
    • Na każdy wydany 1000zł netto można wykorzystać maksymalnie 1 talon niezależnie od jego wartości nominalnej.
    • Wartość talonu/talonów jest odliczana od wartości końcowej faktury.
  3. Dane znajdujące się na talonie:
    • Nazwa firmy/osoby na która został wystawiony talon.
    • Numer faktury do której został wystawiony talon.
    • Data ważności talonu.
    • Indywidualny kod będący numerem talonu.
    • Informacja na jakiej marki asortyment talon może być zrealizowany.
  4. Zasady wystawiania i weryfikowania autentyczności talonów
    • • W momencie wystawienia talonu informacja o tym powinna się znaleźć na fakturze, do której wystawiany jest talon.
    • Następnie wypełniony talon zostaje przesłany Klientowi w pliku jpg.
    • Kopia talonu zostaje zapisana na dysku firmowym.
    • Przy realizacji talonu przez Klienta, Handlowiec sprawdza czy na dysku firmowym znajduje się talon o numerze wskazanym przez Klienta i w razie potrzeby weryfikuje z Klientem pozostałe dane zawarte na talonie.
    • Zrealizowany talon oznaczany jako taki na dysku firmowym i podpinany do faktury od której odliczona została jego wartość.
  5. W celu realizacji talonu należy:
    • Przesłać plik graficzny talonu do obsługującego nasze zamówienie Handlowca.
      lub
    • Podać Handlowcowi smsem, telefonicznie lub w mailu kod znajdujący się na talonie (numer talonu).
  6. Termin ważności talonów
    • Na każdym talonie widnieje data ważności.

REGULAMIN PROMOCJI KALENDARZ ADWENTOWY

  1. Osoby/Podmioty objęte promocją
    • Promocja dotyczy firm instalacyjnych dokonujących zakupu urządzeń w hurcie.
  2. Ogólne zasady promocji
    • W dniach od 1 do 24 grudnia codziennie o godzinie 8.00 rano na portalu Facebook na profilu naszej firmy: https://www.facebook.com/KLIMASP.Z.O.O/
      będzie publikowana jedna krótkoterminowa promocja, ważna w dniu jej publikacji w godzinach pracy Firmy (8.00-16.00).
  3. W celu skorzystania z promocji:
    • Wystarczy, że skontaktujesz się z jednym z naszych Handlowców w godzinach 8.00-16.00 i złożysz zamówienie powołując się na daną promocję.
    • W przypadku gratisowego gadgetu do zamówienia wystarczy, że składając zamówienie podasz Handlowcowi odpowiedni kod z postu opublikowanego na portalu Facebook.
    • W razie trudności w skontaktowaniu Handlowca, wyślij mu e-mail lub SMS z informacją o chęci skorzystania z danej promocji. Jeśli data i godzina Twojej wiadomości będą w przedziale obowiązywania promocji to pod warunkiem, że zapas nie został wyczerpany, będziesz wciąż mógł z niej skorzystać po godzinach jej obowiązywania.
  4. Szczegółowe zasady promocji
    • W przypadku gratisowych gadgetów dodawanych do zamówień złożonych w kolejnym tygodniu jednemu Klientowi przysługuje 1 sztuka danego gadgetu.
    • Do jednego zamówienia można wybrać tylko 1 gadget.
    • Zatem w jednym tygodniu Klient może otrzymać w gratisie maksymalnie 2 różne gadgety przy złożeniu dwóch zamówień.
  5. Termin ważności oferty promocyjnej
    • Akcja promocyjna trwa od 1 do 24 grudnia 2020 roku.
    • Promocja na dany model klimatyzatora ważna jest jedynie w dniu jej publikacji na portalu społecznościowym Facebook i w godzinach funkcjonowania firmy (8.00-16.00), kiedy możliwe jest złożenie przez Klienta zamówienia u Handlowca.
    • Promocje opublikowane w weekendy ważne są do piątku kolejnego tygodnia do godziny 15.00 przy podaniu odpowiedniego kodu. Kod widoczny jest jedynie w dniu jego publikacji (w godzinach 8.00-16.00). Należy go więc zapamiętać, zapisać lub zrobić mu zdjęcie.
    • Opublikowane promocje obowiązują do wyczerpania asortymentu.