Regulamin programu „Poleć nas!”
- Ogólne zasady promocji
- Osoba polecająca otrzymuje 50% zniżki na swój najbliższy przegląd gwarancyjny.
- Osoba polecona otrzymuje 50% zniżki na swój pierwszy przegląd gwarancyjny.
- Zniżka w obu przypadkach odejmowana jest od ceny przeglądu, która zależy od ilości zamontowanych urządzeń. Koszt dojazdu ekipy jest liczony oddzielnie i nie podlega rabatowi.
- Osoby objęte promocją
- Promocja dotyczy tylko osób fizycznych.
- Promocja ważna jest tylko w przypadku zrealizowania usługi montażu przez osobę poleconą.
- Jakie urządzenia objęte są promocją
- Promocją objęte są wyłącznie urządzenia zamontowane przez ekipę instalacyjną firmy KLiMA sp. z o. o. z siedzibą na ulicy Warszawskiej 17, 05-092 Łomianki, NIP 5220102426.
- Promocja dotyczy przeglądu urządzeń posiadających ważne karty gwarancyjne.
- W celu skorzystania z promocji:
- Wystarczy, że osoba polecona poda numer umowy klienta polecającego. Ewentualnie poda imię i nazwisko klienta polecającego.
- Dane takie można podać osobiście na spotkaniu, przez telefon, e-mail lub w formularzu wyceny instalacji on-line na naszej stronie internetowej w okienku informacje dodatkowe.
- Szczegółowe zasady promocji
- Zniżki nie sumują się. W przypadku polecenia więcej niż jednego klienta, kolejne 50% zniżki u osoby polecającej przechodzi na następny przegląd.
- Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
- Termin ważności oferty promocyjnej
- Oferta jest bezterminowa jednak organizator – firma KLiMA sp. z o. o., zastrzega sobie prawo do wycofania oferty.
Regulamin programu „10% na przegląd za recenzję”
- Ogólne zasady promocji
- Klient, który zamieścił recenzję na google review otrzymuje 10% zniżki na swój najbliższy przegląd gwarancyjny układu klimatyzacyjnego ostatnio instalowanego przez firmę KLiMA sp. z o. o. NIP 5220102426.
- Zniżka odliczana jest od ceny przeglądu, która zależy od ilości zamontowanych urządzeń. Koszt dojazdu ekipy jest liczony oddzielnie i nie podlega rabatowi.
- Osoby/Podmioty objęte promocją
- Promocja dotyczy zarówno osób fizycznych jak i podmiotów gospodarczych czy instytucji.
- Jakie urządzenia objęte są promocją
- Promocją objęte są wyłącznie urządzenia zamontowane przez ekipę instalacyjną firmy KLiMA sp. z o. o. z siedzibą na ulicy Warszawskiej 17, 05-092 Łomianki, NIP 5220102426.
- Promocja dotyczy przeglądu urządzeń posiadających ważne karty gwarancyjne.
- W celu skorzystania z promocji:
- Wystarczy, że zamieścić komentarz na google review w profilu firmy KLiMA sp. z o. o. i przesłać link do komentarza na adres mailowy: klima@klima.com.pl, w odpowiedzi wysłany zostanie mail zwrotny potwierdzający otrzymanie rabatu.
- Szczegółowe zasady promocji
- Rabat nie łączy się z rabatem uzyskanym w programie lojalnościowym ”poleć nas”.
- W przypadku uzyskania prze klienta rabatów z obu programów, klient decyduje z którego rabatu chce korzystać przy najbliższym przeglądzie. Niewykorzystany rabat przechodzi na kolejny przegląd.
- Termin ważności oferty promocyjnej
- Oferta jest bezterminowa jednak organizator – firma KLiMA sp. z o. o., zastrzega sobie prawo do wycofania oferty.
REGULAMIN TALONÓW GOTÓWKOWYCH KLiMA
- Osoby/Podmioty objęte promocją
- Promocja dotyczy firm instalacyjnych dokonujących zakupu urządzeń LG lub Mitsubishi Electric w hurcie.
- Ogólne zasady promocji
- Talony posiadają nominały 50, 100 i 200 zł.
- Talony mają tylko i wyłącznie format elektroniczny (plik jpg).
- Talony można wykorzystać przy zakupie asortymentu jaki sprzedawany jest przez firmę KLiMA sp. z o. o.
- Talon można wykorzystać przy zamówieniach za minimum 1000zł netto.
- Na każdy wydany 1000zł netto można wykorzystać maksymalnie 1 talon niezależnie od jego wartości nominalnej.
- Wartość talonu/talonów jest odliczana od wartości końcowej faktury.
- Dane znajdujące się na talonie:
- Nazwa firmy/osoby na która został wystawiony talon.
- Numer faktury do której został wystawiony talon.
- Data ważności talonu.
- Indywidualny kod będący numerem talonu.
- Informacja na jakiej marki asortyment talon może być zrealizowany.
- Zasady wystawiania i weryfikowania autentyczności talonów
- • W momencie wystawienia talonu informacja o tym powinna się znaleźć na fakturze, do której wystawiany jest talon.
- Następnie wypełniony talon zostaje przesłany Klientowi w pliku jpg.
- Kopia talonu zostaje zapisana na dysku firmowym.
- Przy realizacji talonu przez Klienta, Handlowiec sprawdza czy na dysku firmowym znajduje się talon o numerze wskazanym przez Klienta i w razie potrzeby weryfikuje z Klientem pozostałe dane zawarte na talonie.
- Zrealizowany talon oznaczany jako taki na dysku firmowym i podpinany do faktury od której odliczona została jego wartość.
- W celu realizacji talonu należy:
- Przesłać plik graficzny talonu do obsługującego nasze zamówienie Handlowca.
lub - Podać Handlowcowi smsem, telefonicznie lub w mailu kod znajdujący się na talonie (numer talonu).
- Przesłać plik graficzny talonu do obsługującego nasze zamówienie Handlowca.
- Termin ważności talonów
- Na każdym talonie widnieje data ważności.
REGULAMIN PROMOCJI KALENDARZ ADWENTOWY
- Osoby/Podmioty objęte promocją
- Promocja dotyczy firm instalacyjnych dokonujących zakupu urządzeń w hurcie.
- Ogólne zasady promocji
- W dniach od 1 do 24 grudnia codziennie o godzinie 8.00 rano na portalu Facebook na profilu naszej firmy: https://www.facebook.com/KLIMASP.Z.O.O/
będzie publikowana jedna krótkoterminowa promocja, ważna w dniu jej publikacji w godzinach pracy Firmy (8.00-16.00).
- W dniach od 1 do 24 grudnia codziennie o godzinie 8.00 rano na portalu Facebook na profilu naszej firmy: https://www.facebook.com/KLIMASP.Z.O.O/
- W celu skorzystania z promocji:
- Wystarczy, że skontaktujesz się z jednym z naszych Handlowców w godzinach 8.00-16.00 i złożysz zamówienie powołując się na daną promocję.
- W przypadku gratisowego gadgetu do zamówienia wystarczy, że składając zamówienie podasz Handlowcowi odpowiedni kod z postu opublikowanego na portalu Facebook.
- W razie trudności w skontaktowaniu Handlowca, wyślij mu e-mail lub SMS z informacją o chęci skorzystania z danej promocji. Jeśli data i godzina Twojej wiadomości będą w przedziale obowiązywania promocji to pod warunkiem, że zapas nie został wyczerpany, będziesz wciąż mógł z niej skorzystać po godzinach jej obowiązywania.
- Szczegółowe zasady promocji
- W przypadku gratisowych gadgetów dodawanych do zamówień złożonych w kolejnym tygodniu jednemu Klientowi przysługuje 1 sztuka danego gadgetu.
- Do jednego zamówienia można wybrać tylko 1 gadget.
- Zatem w jednym tygodniu Klient może otrzymać w gratisie maksymalnie 2 różne gadgety przy złożeniu dwóch zamówień.
- Termin ważności oferty promocyjnej
- Akcja promocyjna trwa od 1 do 24 grudnia 2020 roku.
- Promocja na dany model klimatyzatora ważna jest jedynie w dniu jej publikacji na portalu społecznościowym Facebook i w godzinach funkcjonowania firmy (8.00-16.00), kiedy możliwe jest złożenie przez Klienta zamówienia u Handlowca.
- Promocje opublikowane w weekendy ważne są do piątku kolejnego tygodnia do godziny 15.00 przy podaniu odpowiedniego kodu. Kod widoczny jest jedynie w dniu jego publikacji (w godzinach 8.00-16.00). Należy go więc zapamiętać, zapisać lub zrobić mu zdjęcie.
- Opublikowane promocje obowiązują do wyczerpania asortymentu.