Regulamin programu „Poleć nas!”

  1. Ogólne zasady promocji
    • Osoba polecająca otrzymuje 50% zniżki na swój najbliższy przegląd gwarancyjny.
    • Osoba polecona otrzymuje 50% zniżki na swój pierwszy przegląd gwarancyjny.
    • Zniżka w obu przypadkach odejmowana jest od ceny przeglądu, która zależy od ilości zamontowanych urządzeń. Koszt dojazdu ekipy jest liczony oddzielnie i nie podlega rabatowi.
  2. Osoby objęte promocją
    • Promocja dotyczy tylko osób fizycznych.
    • Promocja ważna jest tylko w przypadku zrealizowania usługi montażu przez osobę poleconą.
  3. Jakie urządzenia objęte są promocją
    • Promocją objęte są wyłącznie urządzenia zamontowane przez ekipę instalacyjną firmy KLiMA sp. z o. o. z siedzibą na ulicy Warszawskiej 17, 05-092 Łomianki, NIP 5220102426.
    • Promocja dotyczy przeglądu urządzeń posiadających ważne karty gwarancyjne.
  4. W celu skorzystania z promocji:
    • Wystarczy, że osoba polecona poda numer umowy klienta polecającego. Ewentualnie poda imię i nazwisko klienta polecającego.
    • Dane takie można podać osobiście na spotkaniu, przez telefon, e-mail lub w formularzu wyceny instalacji on-line na naszej stronie internetowej w okienku informacje dodatkowe.
  5. Szczegółowe zasady promocji
    • Zniżki nie sumują się. W przypadku polecenia więcej niż jednego klienta, kolejne 50% zniżki u osoby polecającej przechodzi na następny przegląd.
    • Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
  6. Termin ważności oferty promocyjnej
    • Oferta jest bezterminowa jednak organizator – firma KLiMA sp. z o. o., zastrzega sobie prawo do wycofania oferty.

 

Regulamin programu „10% na przegląd za recenzję”

  1. Ogólne zasady promocji
    • Klient, który zamieścił recenzję na google review otrzymuje 10% zniżki na swój najbliższy przegląd gwarancyjny układu klimatyzacyjnego ostatnio instalowanego przez firmę KLiMA sp. z o. o. NIP 5220102426.
    • Zniżka odliczana jest od ceny przeglądu, która zależy od ilości zamontowanych urządzeń. Koszt dojazdu ekipy jest liczony oddzielnie i nie podlega rabatowi.
  2. Osoby/Podmioty objęte promocją
    • Promocja dotyczy zarówno osób fizycznych jak i podmiotów gospodarczych czy instytucji.
  3. Jakie urządzenia objęte są promocją
    • Promocją objęte są wyłącznie urządzenia zamontowane przez ekipę instalacyjną firmy KLiMA sp. z o. o. z siedzibą na ulicy Warszawskiej 17, 05-092 Łomianki, NIP 5220102426.
    • Promocja dotyczy przeglądu urządzeń posiadających ważne karty gwarancyjne.
  4. W celu skorzystania z promocji:
    • Wystarczy, że zamieścić komentarz na google review w profilu firmy KLiMA sp. z o. o. i przesłać link do komentarza na adres mailowy: klima@klima.com.pl, w odpowiedzi wysłany zostanie mail zwrotny potwierdzający otrzymanie rabatu.
  5. Szczegółowe zasady promocji
    • Rabat nie łączy się z rabatem uzyskanym w programie lojalnościowym ”poleć nas”.
    • W przypadku uzyskania prze klienta rabatów z obu programów, klient decyduje z którego rabatu chce korzystać przy najbliższym przeglądzie. Niewykorzystany rabat przechodzi na kolejny przegląd.
  6. Termin ważności oferty promocyjnej
    • Oferta jest bezterminowa jednak organizator – firma KLiMA sp. z o. o., zastrzega sobie prawo do wycofania oferty.

REGULAMIN TALONÓW GOTÓWKOWYCH KLiMA

  1. Osoby/Podmioty objęte promocją
    • Promocja dotyczy firm instalacyjnych dokonujących zakupu urządzeń LG lub Mitsubishi Electric w hurcie.
  2. Ogólne zasady promocji
    • Talony posiadają nominały 50, 100 i 200 zł.
    • Talony mają tylko i wyłącznie format elektroniczny (plik jpg).
    • Talony można wykorzystać przy zakupie asortymentu jaki sprzedawany jest przez firmę KLiMA sp. z o. o.
    • Talon można wykorzystać przy zamówieniach za minimum 1000zł netto.
    • Na każdy wydany 1000zł netto można wykorzystać maksymalnie 1 talon niezależnie od jego wartości nominalnej.
    • Wartość talonu/talonów jest odliczana od wartości końcowej faktury.
  3. Dane znajdujące się na talonie:
    • Nazwa firmy/osoby na która został wystawiony talon.
    • Numer faktury do której został wystawiony talon.
    • Data ważności talonu.
    • Indywidualny kod będący numerem talonu.
    • Informacja na jakiej marki asortyment talon może być zrealizowany.
  4. Zasady wystawiania i weryfikowania autentyczności talonów
    • • W momencie wystawienia talonu informacja o tym powinna się znaleźć na fakturze, do której wystawiany jest talon.
    • Następnie wypełniony talon zostaje przesłany Klientowi w pliku jpg.
    • Kopia talonu zostaje zapisana na dysku firmowym.
    • Przy realizacji talonu przez Klienta, Handlowiec sprawdza czy na dysku firmowym znajduje się talon o numerze wskazanym przez Klienta i w razie potrzeby weryfikuje z Klientem pozostałe dane zawarte na talonie.
    • Zrealizowany talon oznaczany jako taki na dysku firmowym i podpinany do faktury od której odliczona została jego wartość.
  5. W celu realizacji talonu należy:
    • Przesłać plik graficzny talonu do obsługującego nasze zamówienie Handlowca.
      lub
    • Podać Handlowcowi smsem, telefonicznie lub w mailu kod znajdujący się na talonie (numer talonu).
  6. Termin ważności talonów
    • Na każdym talonie widnieje data ważności.
  1.